Poznámka k provozu a objednání

V průběhu roku 2021 jsme přešli na kompletní zajištění telefonních i internetových služeb k Vodafonu.

Vodafone bohužel neumí zajistit možnost nahrání vlastního vzkazu do telefonu, když se nemůžete dovolat. Je to pro nás zcela nepochopitelné a neuvěřitelné, že něco takového je možné v 21. století. Firma nás už rok ujišťuje, že hledá řešení, dosud ho nenašla. Pokud se nemůžete dovolat na naše telefonní čísla, rozhodně to není proto, že telefony nebereme, ale je to proto, že máme celkem 3 telefony, které obsluhují, když mohou 2 sestry. Proto vás žádáme, abyste preferovali elektronickou komunikaci objednání přes emailovou adresu info@kardiobrychta.cz

Děkujeme za pochopení. pokud se problém s Vodafonem nevyřeší k naší spokojenosti, budeme to řešit změnou dodavantele.

T. Brychta a sestry